טעויות נפוצות של נשים במכון הכושר
top of page

טעויות נפוצות של נשים במכון הכושר

1- ויתור על שייק חלבון\אוכל עשיר בחלבון בגמר האימון-

מכיר את כל הסטיגמות שיש על אבקת חלבון- זה מנפח, מגדיל יותר מדי, לא טבעי אבל בכל זאת, זה משהו שהגוף חייב בשביל התאוששות. אם בכל זאת את מעדיפה לוותר על תוספי תזונה, תקפידי מיד לאחר האימון לצרוך ארוחה מלאה של חלבון ופחממה.

2- דגש מיותר על שרירי הבטן והאלכסונים-

הסוד לקוביות הן בתזונה ולא באימון, אחרי שהסכמנו על זה אין מה לבזבז את הזמן הזה על עוד תרגיל, עדיף לעשות עוד 10 דקות אירובי.

3- מאמץ לא להזיע-

בנות זהו מכון כושר- באים להתאמן ולהזיע. לא יכול להיות שאחרי 40 דקות אירובי אני רואה נשים כאילו שרק עכשיו נכנסו למכון. את צריכה להחליט אם את באה לאימון בשביל תוצאות או בשביל להרשים אחרים.

4- יותר מדי אימון אירובי-

עדיין חושבות שבשביל להשאר חטובות אתן צריכות הרבה אירובי? תחשבו על זה- אימון אירובי עצים גורם להפרשה גדולה של הורמון הקורטיזול, אשר גורם לפירוק רקמת השריר. ככל שיש פחות רקמת שריר הגוף שורף פחות קלוריות- מכאן הדרך לעלות באחוז השומן מאוד קצרה.

5- אי שתיית מים-

בזמן האימון הגוף מוציא המון נוזלים- בצורת זיעה, כמובן שאנחנו חייבים להשלים את הכמות הזאת בצורת שתיית מים. לחוסר שתיית מים יכולים להיות כמה תסמינים- עייפות, כאב ראש, צבע השתן.

6- פחד מתרגילים מורכבים-

יש תחושה שעדיין המון נשים לא רוצות לעשות תרגילים מורכבים רק בגלל המיתוס של "לגדול יותר מדי", כמובן שזה מיתוס ואתן פשוט לא יכולות לגדול בגלל המון סיבות, בין היתר רמת הורמון טסטסטרון נמוך בדם. לכן מאוד מומלץ לעשות תרגילים מורכבים וכבדים- אתן תראו רק כמות קטנה של מסת שריר מה שיתרום בנוסף לשריפת קלוריות בעתיד.

7- חוסר גיוון בתוכנית האימון-

תוכנית אימון שחוזרת על עצמה במשך מספר חודשים, אימון אחרי אימון מאבדת מאפקטיביות. טיפ חשוב איך תדעו שאתן צריכות להחליף תוכנית אימונים- אתן מסיימות את האימון ולא מרגישות שהתאמצתן, שום חלק בגוף לא נתפס ולא מרגישות כלום יום למחרת.

8- חוסר מנוחה-

יש לכן מוטיבציה ואתן באות להתאמן יום אחרי יום? תוכנית האימונים שלכן אמורה להיות מתאימה לזה, אחרת אם אתן עושות את האותו האימון יום לאחר יום, יכול להוביל לפציעות או סתם לחוסר תוצאות. קיים פרק זמן שהשריר אמור לנוח לאחר האימון- הכי קל לראות את הטעות הזאת באימוני בטן, כאשר מתאמנים במשך שבוע שלם יום לאחר יום על שרירי הבטן.

Recent Posts
Archive
Search By Tags
אין עדיין תגים.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page