9 דרכים לזרז את החיטוב

תהליך החיטוב נמשך הרבה ולפעמים יותר ממה שאנחנו מצפים, אבל איך בכל זאת ניתן לזרז את התהליך?

1- אל תפספס אימון

תמיד אין לך זמן ואי אפשר להוסיף עוד כמה שעות ליממה, אבל בכל מקרה אתה מוצא זמן לצחצח שינויי ולבדוק את הפייסבוק. בדיוק זה המצב גם לגבי האימון. תתחיל מאימון קצר של אירובי וכמה תרגילים ועם הזמן תעלה את משך זמן האימון ותראה שהתירוץ של זמן היה רק מחוסר חשק.

2- תעלה את עצימות האימון

לא משנה באיזה מצב אתה מסיים את האימון, תמיד אתה יכול להפיק ממנו עוד. עדיין לא היה לי מתאמן אחד, בכל רמה, שלאחר אימון איתי לא הגיע ליכולת יותר גבוהה מבאימון רגיל וזה אומר שתמיד ניתן להתאמץ יותר. כל אחד יודע את זה, אבל לא מתמיד מיישם את זה, לכן תדאג להפוך את האימון ליותר קשה ומאתגר- תקצר זמני מנוחה, תוסיף משקלי עבודה, תוסיף טכניקות אימון שונות.

3- תוסיף מיני-אימון

זה נכון שיש לך תוכנית אימונים ואתה מתאמן לפי מה שרשמו לך בדיוק, אבל אם יש לך מטרה ואתה כבר מאבד סבלנות, תוסיף עוד פעילות גופנים ליום יום. פעילות כמו הליכה בבוקר או רכיבה על אופניים לאחר עבודה. הליכה במשך 10 דק יכולה לשרוף בממוצע עוד 60 קלוריות וזה בנוסף לכל פעילות גופנית היום יומית.

4- מסת שריר

הוספת מסת שריר נוספת לגוף תתרום לשרפת כמות יותר גדולה של קלוריות בכל פעילות גופנית וגם בפעילות היום יומית. תקפיד לבצע אימון כוח 3-4 פעמים בשבוע.

5- חלבון

תגדיל את צריכת החלבון היומית על חשבון פחמימה. כמובן שהתזונה צריכה להיות מאוזנת גם מבחינת פחמימה ושומן ומתאימה לכל אחד באופן אישי.

6- חשק למתוק

חשק למתוק בדרך כלל מתעורר כשהתפריט לא מאוזן וככל שהוא פחות מאוזן כך גם החשק גדל. אם התפריט מאוזן ועדיין יש לך חשק למתוק, תמיד אפשר לשתות שייק חלבון או להכין מתכון דל פחמימה על בסיס סטיוויה.

7- שינויים

תמיד כשהכל עובד אנחנו מרוצים וקמים עם חיוך כל בוקר, אבל בתהליך הזה תמיד יש עצירות ומצבים של חוסר התקדמות. לרוב במצבים כאלה נשברים ומפסיקים לגמרי עם התהליך, אבל רגע אחרי כל מה שהשקעת וכל המאמץ אתה מזניח ביום אחד הכל? אז זהו שלא, המצבים האלה תמיד מגיעים וצריך לדעת להתמודד איתם, הפתרון הכי טוב זה שינוי. שינוי יכול להיות בתפריט או בתוכנית האימון או גם וגם. הנקודה הכי חשובה זה לא להיכנס לפאניקה ולהזניח הכל.

8- תיאבון

לא יודע אם שמת לב אבל לאחר אימון עצים לא תמיד יש לך חשק לאכול, אני מדבר על אימון קצר ובדופק גבוה. לכן אם האימון מתקיים בערב לפעמים מספיק לאכול משהו קטן וללכת לישון.

9- שמחת חיים

ככל שאתה יותר חיובי כך גם יותר קל לרדת במשקל, אל תשכח- כשאתה בדיכאון ובלחץ, הגוף מפריש הורמונים שונים אשר עוצרים את תהליך הירידה במשקל וזה רק מגביר את תחושה. תמיד תחפש את הצד החיובי בכל התהליך.

לסיכום, תמיד אנחנו ממהרים לראות תוצאות, בסופו של דבר צריך לזכור שזה לוקח זמן וצריך סבלנות. עם זאת יש דרכים שאפשר לעשות את התהליך יותר מהיר ונוח. למדריך לחיטוב מוזמנים להכנס ללינק- חיטוב

בהצלחה!!!

Recent Posts