דגשים לתקופת המסה

אחרי לייב בשישי מרגיש צורך לסכם בכתב את הדגשים למסה שנתתי

1- מעבר מחיטוב למסה עושים בהדרגה, לא מעלים באופן קיצוני ומהיר את הקלוריות, תהליך המעבר יכול לקחת גם כמה חודשים תלוי בתהליך החיטוב שעשיתם, ככל שהיה תהליך קיצוני כך המעבר יהיה יותר איטי

2- נצרוך בין 1.6-2.2 גרם חלבון על כל 1 קג משקל הגוף, במה זה תלוי? בסוג הספורט והעצימות שאתם עובדים, נתונחם אישיים ועוד. . 3- שומן- בין 0.5-1.5 גרם על כל 1קג משקל הגוף, תלןי בעיקר בסוג התזונה והעדפה אישית, פחמימה נוסיף בהתאם למה שנשאר בין 3-6 גרם ל1קג משקל הגוף . 4- העודף הקלורי אמור להיות בין 10-20% מסהכ התפריט היומי, אל תסחפו עם העודף כי לאחר המסה החיטוב יהיה יותר קשה.

5- נרצה לעלות במשקל בין 0.25-0.5% ממשקל הגוף בכל שבוע בתהליך, הנתון מבטיח עלייה איכותית עם דגש על עלייה נמוכה באחוזי השומן. הרי אנחנו מחפשים עלייה כמעט נקייה ולא סתם מספרים על המשקל

6- לבנות תוכנית אימון חכמה לתקופת המסה, לנוח כמו שצריך, להתאמן נכון ולהגיע לתוצאות

Recent Posts