10 טיפים לשמירה עם אורח חיים פעיל
top of page

10 טיפים לשמירה עם אורח חיים פעיל

אנחנו מכירים את הרגע הזה שמבטיחים לעצמינו להתחיל לרוץ או לשמור על התזונה הנכונה וזה מחזיק בדיוק שבועיים במקרה הטוב. כמו שאתם יודעים על מנת להגיע לתוצאות אנחנו חייבים להיות חזקים ולהתמיד לאורח הדרך.

1- הסוד הראשון להתמדה הוא- לא בכוח. אנחנו מתמידים בדברים שאנחנו נהנים לעשות ולא צריכים לעשות. תשבו על פעילות גופנית שתביא לכם הנאה. לא חייבים לבחור בפעילות נפוצה כמו מכון הכושר, ניתן להרשם לחוג ריקוד. החלקה על הקרח או גלישה בים. רק צריך לנסות.

2- תמצאו לכם שותף לפעילות. קשה לוותר על אימון כשיש לכם מחויבות כלפי אדם נוסף\ חבר.

3- נגן מוזיקה- עם מוזיקה טובה אתם יכולים לא לשים לב בכלל לאימון. בנוסף לקצב מהיר שיכול להזיז אותך יותר מהר.

4- יכול להיות שבהתחלה יהיה לכם קשה להתרגל לאורח חיים פעיל לכן חשוב לדעת לצ'פר את עצמכם בסוג של פרס קטן. לא, הכוונה היא לא לאוכל ג'אנק, אני יודע שזהו הצ'ופר הקל והנפוץ, אבל מכיון שהמטרה שלנו שונה, אנחנו נקפיד על תזונה נכונה. זה יכול להיות קניית בגדי ספורט יפים, אמבטיה מפנקת לאחר הפעילות או כל דבר אחר אשר יתן משוב חיובי למוח- למה בעצם כדאי לנו לעשות פעילות גופנית.

5- מטרות- אם החלטתם ברצינות להתמיד בפעילות גופנית, כדאי לכם להגדיר מטרות כבר על התחלה. אני יודע שלרוב המתאמנים החדשים קשה לקבוע זאת, אבל כדאי להתייעץ עם מאמן או מחור קריאה באינטרנט. גם אם לא הגעתם ליעד, לפחות למדת את הקצב שלכם ובעתיד תאכלו לבחור את היעד שמתאים לכם.

6-הורידו אפליקציה של מד צעדים ותנסו לשבור שיאים שכבר הגעתם עליהם. התחרות הכי טוב היא מול עצמך.

7- אל תעצרו- גם אם אתם בחופשה או שיש חגים, אל תפסיקו פעילות גופנית. הרבה יותר קשה לחזור לאחר הפסקה מאשר לעשות את המאמץ ולהתמיד.

8- אל תתקמצנו- קנית אתמול נעליים מדגם הכי חדיש ובמחיר לא זול- המצפון שלך לא יתן לך לשבת על הספה ולהסתכל על הנעליים, לכן ההשקעה בדברים הקטנים יכולה לגרום למוטיבציה נוספת.

9- אנחנו דוחים פעילות גופנית לרוב מעצם המחשבה כמה זה קשה להתחיל. הרי אף אחד לא אוהב (אולי חוץ ממני) את הכאבים המעצבנים האלה לאחר האימון. לכן תתחילו מפעילות עדינה וכל יום\יומיים הוסיפו קושי. בסופו של דבר זאת הדרך להסתגל ולהרגיל את הגוף לפעילות גופנית. המון פעמים אני מעדיף לתת למתאמן שלי פעילות שהיא משמעותית יותר קלה מהיכולת שלו רק בשביל לגרום להרגל והתמדה.

10- הכלל הכי חשוב- בלי רגשות האשם. לא משנה למה יש לכם רישות אשם, אם זה כי פספסתם אימון או חרגתם בתפריט, אל תיקחו את זה קשה. תשכחו ממה שהיה ותחשבו קדימה, משבות שליליות אף פעם לא תורמות לכן תלמדו לקח מהמקרה ותתמקדו בהמשך התהליך.

לסיכום, תמיד יש פתרונות, רק צריך לדעת להתמודד עם המכשולים. תיעזרו באנשי מקצוע או חברים ואין לי ספק שתגיעו למטרה.

בהצלחה!!

שלכם דימה.

Recent Posts
Archive
Search By Tags
אין עדיין תגים.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page